Pomoc techniczna - serwis

Wszelkie problemy prosimy zgłaszać u operatorów serwisu,

od poniedziałku do piątku,

w godz. 8:00 – 17:00

UWAGA: Zgłoszenia serwisów pogwarancyjnych przyjmujemy wyłącznie od osób upoważnionych, które mogą akceptować warunki płatności. Podczas wykonywania serwisu na miejscu musi przebywać właściciel lokalu lub osoba upoważniona do odbioru prac. Wzór upoważnienia znajduje się poniżej. Podpisany dokument proszę wysłać na adres serwis@juwentus.pl lub zostawić na miejscu dla naszego technika. Bez upoważnienia serwisant nie będzie mógł rozpocząć pracy.

Pomoc techniczna - serwis

Wyślij wiadomość

Wybierz temat
Imię i Nazwisko
Adres E-mail
Numer telefonu

Sprawdź również...

PROFESJONALNE WSPARCIE OPERATORA DYŻURNEGO

Możemy zintegrować Twój system alarmowy z całodobowym Centrum Monitorowania Juwentus. To podwójne zabezpieczenie zagwarantuje Ci naszą profesjonalną i błyskawiczną reakcję w każdej sytuacji zagrażającej Tobie, Twoim bliskim lub Twojemu mieniu.

1