Aplikacja służy do obsługi central alarmowych Alarm Control EBS (CPXwired oraz Callisto). Aby pobrać aplikację, należy wejść do sklepu Google Play lub Apple AppStore i pobrać aplikację EBS Security.
Android: POBIERZ iOS: POBIERZInstalacja i rejestracja

Instalacja aplikacji

Ekran startowy
1. Logowanie - pozwala zalogować się do wcześniej utworzonego konta, np. w przypadku reinstalacji aplikacji
2. Rejestracja - wymagana dla nowych użytkowników logujących się pierwszy raz do aplikacji oraz dla tych, którzy nie podawali wcześniej swojego adresu email w trakcie rejestracji.
Rejestracja
Po zainstalowaniu aplikacji należy zarejestrować się używając poniższych parametrów:
1. Adres serwera aplikacji:ac-ebs.juwentus.pl/ava
2. Nr centrali: znajduje się na płycie głównej urządzenia. Aby go odczytać należy otworzyć obudowę lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Przy nowo instalowanych systemach numer zostanie przekazany przez technika Juwentus. 3. Kod użytkownika: kod służący do sterowania systemem, ustalony podczas instalacji systemu. 4. Adres e-mail: podanie adresu umożliwi odzyskanie ustawień aplikacji w przypadku zmiany telefonu. Po zatwierdzeniu powyższych danych aplikacja połączy się z serwerem i umożliwi współpracę telefonu z centralą.UWAGA
Podczas rejestracji telefon musi mieć uruchomioną transmisję danych lub być w sieci Wi-Fi!
Logowanie
Jeśli w trakcje rejestracji, użytkownik podał adres email, po zainstalowaniu nowej aplikacji może zalogowć się do konta w chmurze. W tym wypadku nie musi wykonywać ponownej rejestracji centrali alarmowej w aplikacji - wystarczy, że poda adres serwera, adres email użyty podczas rejestracji i kod użytkownika, a wszystkie wcześniej wprowadzone dane zostaną zsynchronizowane.
Obsługa aplikacji

Status obiektu, sterowanie
1. Dane obiektu - Zdjęcie obiektu, dane teleadresowe, wizualizacja stanu stref centrali alarmowej
2. Stan strefy oraz przyciski zmiany jej statusu 3. Kolor czerwony - Strefa uzbrojona 4. Kolor pomarańczowy - Strefa uzbrojona w trybie obwodowym 5. Kolor zielony - Strefa rozbrojona 6. Lista linii w danej strefie, wraz z informacją o ich stanie, blokadach i pamięci alarmów 7. Funkcje SmartHome - Sterowanie wyjściami 8. Widok stanu obiektu 9. Historia zdarzeńUWAGA
Przy zmianie statusu strefy animacja przetwarzania może wyświetlać się przez dłuższą chwilę, nie oznacza to zawieszenia systemu
BLOKOWANIE ORAZ STATUSY LINII
Aby zablokować wybraną linię, przyciśnij ją i przytrzymaj przez chwilę. Na dole ekranu pojawi się opcja „Zablokuj linię” (1)

Historia obiektów
1. Filtr zdarzeń
2. Lista zdarzeń - Na liście, różne rodzaje zdarzeń prezentowane są za pomocą odpowiednich ikon i kolorów
Ustawienia
1. Ustawienia obiektów - Umożliwia zmianę danych obiektu, opis stref, linii oraz aktualizację zdjęcia.Pozwala również na dodanie (zarejestrowanie) kolejnej centrali alarmowej w aplikacji
2. Zmiana kodu PIN - Pozwala zmienić kod pin do aplikacji AVA 3. Język - Pozwala przełączać się pomiędzy wersjami językowymi aplikacji 4. Wylogowanie - Wylogowuje użytkownika z aplikacji i pozwala na zalogowanie się na inne konto, albo wykonanie ponownej rejestracji centrali alarmowej
Ustawienia obiektu
1. Zdjęcie obiektu, dotknięcie pozwala na zrobienie nowego zdjęcia
2. Formularz edycyjny danych centrali alarmowej W przypadku zmiany kodu użytkownika w centrali należy użyć funkcji "nowy kod użytkownika" w formularzu edycji obiektu, aby dostosować aplikację do pracy z nowym ustawieniem w centrali alarmowej.Sprawdź również...
Ochrona zakładów przemysłowych - kontrola ruchu osobowego - Ochrona Juwentus
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu wyselekcjonujemy odpowiedni zespół agentów ochrony, który zapewni bezpieczeństwo w Państwa firmie. Nasze działania skoordynujemy z Państwa potrzebami i wymogami Państwa branży.